Wadliwy towar lub niezgodny z umową
W przypadku uszkodzonej przesyłki masz prawo do odszkodowania od firmy kurierskiej. Pamiętaj, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do wydania adresatowi.
- Sprawdź stan przesyłki – zrób to zanim podpiszesz jej odbiór. To ważne, jeśli odbierzesz wadliwą przesyłkę bez jakichkolwiek zastrzeżeń stracisz prawo do jej reklamacji. Sprawdź czy opakowanie nie jest rozerwane, pogniecione lub w inny sposób uszkodzone. Zrób zdjęcie opakowania.
- Jeśli jest uszkodzona, spisz protokół – po pokwitowaniu odbioru otwórz paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządź protokół uszkodzenia/rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji. Powinien zawierać dokładny opis uszkodzenia z adnotacją, że zostało zdiagnozowane w obecności kuriera, po wcześniejszym stwierdzeniu wady opakowania.
Jeśli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem:
- prześlij do nas produkt na adres sklepu:
AAAA Sp. z o.o.
Orzechówka 246
36-220 Jasienica Rosielna
- skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: reklamacje@aaaameble.pl
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu
tel. 13 43 07 050
lub mailowo: reklamacje@aaaameble.pl
Poinformujemy cię o wyniku postępowania reklamacyjnego telefonicznie lub mailowo.
Prawo do zwrotu towaru
Masz prawo odstąpić od umowy kupna w sklepie internetowym w terminie 10 dni, licząc od dnia wydania towaru, bez podania jakichkolwiek przyczyn. Warunkiem jest odesłanie towaru wraz z formularzem zwrotu na adres:
AAAA Sp. z o.o.
Orzechówka 246
36-220 Jasienica Rosielna
Formularz zwrotu wyślij na adres mailowy: reklamacje@aaaameble.pl
Skontaktuj się z nami telefonicznie
tel. 13 43 07 050
lub mailowo: reklamacje@aaaameble.pl