Reklamacje i zwroty

Wadliwy towar lub niezgodny z umową

W przypadku uszkodzonej przesyłki masz prawo do odszkodowania od firmy kurierskiej. Pamiętaj, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do wydania adresatowi.

  1. Sprawdź stan przesyłki – zrób to zanim podpiszesz jej odbiór. To ważne, jeśli odbierzesz wadliwą przesyłkę bez jakichkolwiek zastrzeżeń stracisz prawo do jej reklamacji. Sprawdź czy opakowanie nie jest rozerwane, pogniecione lub w inny sposób uszkodzone. Zrób zdjęcie opakowania.
  2. Jeśli jest uszkodzona, spisz protokół – po pokwitowaniu odbioru otwórz paczkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządź protokół uszkodzenia/rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji. Powinien zawierać dokładny opis uszkodzenia z adnotacją, że zostało zdiagnozowane w obecności kuriera, po wcześniejszym stwierdzeniu wady opakowania.

Jeśli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem: 

  • prześlij do nas produkt na adres sklepu:

AAAA Sp. z o.o.
Orzechówka 246
36-220 Jasienica Rosielna

  • skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: reklamacje@aaaameble.pl 

Pobierz formularz reklamacji Pobierz formularz reklamacji Pobierz formularz reklamacji w PDF

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu

tel. 13 43 07 050
lub mailowo: reklamacje@aaaameble.pl

Poinformujemy cię o wyniku postępowania reklamacyjnego telefonicznie lub mailowo.

Prawo do zwrotu towaru

Masz prawo odstąpić od umowy kupna w sklepie internetowym w terminie 10 dni, licząc od dnia wydania towaru, bez podania jakichkolwiek przyczyn. Warunkiem jest odesłanie towaru wraz z formularzem zwrotu na adres:

AAAA Sp. z o.o.
Orzechówka 246
36-220 Jasienica Rosielna

Formularz zwrotu wyślij na adres mailowy: reklamacje@aaaameble.pl

Pobierz formularz zwrotu  Pobierz formularz zwrotu Pobierz formularz zwrotu w pliku PDF

Skontaktuj się z nami telefonicznie

tel. 13 43 07 050
lub mailowo: reklamacje@aaaameble.pl